Keresőoptimalizálás profinak kell lennie

keresooptimalizalasMit fogunk használni a kampányban?
Nézzük meg melyik eszközök érhetőek el számodra is és miért érdemes használni őket. Ne felejtsd el, hogy rendszerben kell gondolkoznod és együtt kell használni őket a cél elérésének érdekében.

1. Google Adwords + keresőmarketing :
Szakértői kezekben egy Google Adwords kampány hatékony látogató és vevőszerző eszköz. Folyamatos havi menedzseléssel alacsony átkattintási költségeket érhetsz el, és gyorsan megtérül a hirdetésre fordított összeg. Adwords esetében a ROI, azaz a megtérüléssel kell számolnunk.

Példa: Szolgáltató cég Adwords kampánya
X cég elkölt havonta 50 000 Ft-ot Adwords hirdetésre és menedzselésre. Ebből kb. 500-750 darab átkattintást vásárol a cég és a landing oldalon 50 árajánlatkérés érkezik. A cég profi értékesítői ebből 5 szerződést kötnek átlagos 200 000 Ft-os értékben. Ez esetben a teljes bevétel így 1.000.000 Ft, amelyből levonjuk a hirdetési költséget és 950.000 Ft bevételünk marad. Ebből lejön az adó és az egyéb költségek. A profit : 300.000 Ft.

A weboldaladnak keresőoptimalizálás profinak kell lennie, azaz meg kell felelnie a Google irányelveinek. Jelenleg a bejövő linkek változatossága és minősége az, ami nagyon számít egy hatékony SEO kampányban. A keresőmarketingben jelentős szerepe van a közösségi médiának is, ugyanis a Google figyeli hol mit kommunikálunk és ha releváns információkat talál, akkor növekszik a weboldalunk relevancia értéke.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!